DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Friday, January 1, 2010

2010... TAHUN PERINTIS KEJAYAAN...

alhamdulillah, tahun 2010 bawu membuka tirainya...
aku masih lagi bernafas...
tahun demi tahun, kte sebagai manusia sentiasa ingin mengubah
kehidupan supaya ianya nampak lebih sempurna!!

kalo orang lain bercakap tentang azam,
aku pown xnak ketinggalan...
tahun bawu, pastinya azam pown bawu...

skunk, target aku bagi tahun 2010, ialah tahun di mana
aku mendpatkan kerja!!
tahun di mana aku mula dapat menikmati wang ringgit
tanpa bantuan ma dan pa aku lagi...
sebaliknya, merekalah tempat aku membalas jasa dengan
budi serta kasih sayang yang tak terkira, aku rasakan!!
InsyaAllah!!

pembuka tirai 2010, aku mula menjalani praktikal...
InsyaAllah, biarlah ianya berjalan dengan lancar dan memuaskan
hati semua pihak...
apa yang aku harapkan,
doa dan restu ayah bonda mengiringi kehidupanku...
dan kwan2 yang sentiasa memberi support kepada aku!!
kwan2 yang sentiasa mendoakan kejayaan aku!!
terima kasih byax2...

tahun 2010, biarlah tahun ini
tahun perintis kejayaan seorang insan bernama SUFFLI OTHMAN...
Amin!!

No comments:

Post a Comment