DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Friday, January 15, 2010

DCni bermula...

Alhamdulillah...
akhirnya dah ada hitam putih yang menyatakan aku diterima
untuk bertapakkan kaki sebagai BJ di Bernama TV...
apa yang penting, aku perlu bersedia...
perlu menghadapi dunia media yang sebenar!!
dunia di mana aku tidak harus lagi bergantung kepada owunk lain...
di mana semuanya memerlukan usaha yang keras,
yang lahir dari diri aku sendiri...

18hb nie, tarikh di mana, mulanya tapak kaki ini
memijak Bernama TV tuk lakukan latihan industri!!
apa yang perlu diingatkan,
kerja ngan baik2...
lakukan yang terbaik dalam apa jua keadaan!!
tuk angah, mel dan farid...
kte sma2 mengejar impian kte k...

aku sentiasa doakn kejayaan kawan2 aku...
kowunk pown jgan lupa doakan kejayaan aku skali k...
susah senang biarlah bersama k...

2 comments:

  1. gudluck! aku pun teruja bila tgk korg beria2 tgu faks semalam. hahahahha lawak benar, lebih2 ag mien. hahaha all da best korg! gonna miss u guys!

    ReplyDelete
  2. mas/ecah/kawan2 lain dpt prac kat mn?

    TAHNIAH PELI!!!

    ReplyDelete