DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Friday, January 1, 2010

JIWA DINODAI BOWINK...

ummmm...
tak tahu apa yang harus ku lakukan...
hari ini ianya terasa amatlah bowink...
kadang2 terfikir, mau balik kampung...
x tahu la!!

apa2 pown aku kena settle kan dulu praktikal aku!!
isnin bawu boleh hantar surat...
lpas tue, aku bawu leh balik kampung dengan senang lenangnya!!
di saat aku bowink nie,
aku terfikir sejenak,
mana kwan aku??
mananye kwan yang sehidup semati dengan aku??
btol gax kata-kata orang kan??
kawan tuk gembira, cepat kte leh dpat...
kwan tika sedih, susah memang sukar nak dapat...
knapa sukar sngat memperolehi kawan mcam tue??
mgkin ada hikmah sebaliknya, yang mgkin xleh nampak dengan mata kasar kte kan??

mgkin juga, setelah selesai event bawu nie, aku mendpat kejuxtan
tsunami perubahan...
selepas berakhirnye event tue,
aku x terikat lagi dengan mana2 kerja...
disebabkan itu, aku mula dinodai rasa bowink!!
rasa yang rmai x suka...
rasa yang benci bila ianya bertakhta di hati kan??
tp, kte kena ingat...
hidup x selamanya indah kan??

No comments:

Post a Comment