DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Friday, January 1, 2010

AWANI VS BERNAMA



ummmm...
skunk, surat praktikal yang termaktub mengikut naluri hati,
antara Bernama TV dan Awani...
kedua-duanya menjadi pilihan hati...
kedua-duanya aku rasakan hebat...
kedua-duanya tempat praktikal yang aku idam-idamkan selama ini...

hari isnin nie, bawu je nak hantar...
x tahu la, mana satu yang dpat...
harap2 dapat la...
kwan2 jgan lupa doakan supaya aku memperolehi
salah satu tempat di atas!!

andai kata, aku ditolak Bernama Tv dan Awani...
aku x tahu lagi mana hala tuju aku!!
aku merasakan impian aku musnah!!
aku xda tempat praktikal la...

InsyaAllah, kalau kita yakin pastinya semuanye
baik2 aja!!
aku mengharapkan antara dua ini...
aku nak praktikal yang hanya berkaitan dengan wartawan je...
aku xnak luar dr bidang aku!!

x tahu lagi la mcam mana...
harap2 dpat je...
mengharap sangat pada yang dua nih!!
doakan erk...

No comments:

Post a Comment