DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Saturday, January 9, 2010

ALHAMDULILLAH... BERNAMA TV TEMPATKU!!



Alhamdulillah...
Ungkapan sesuai bila dikaitkan dengan
kesyukuran dalam apa jua yang kita lakukan...
pergorbanan menunggu hampir lama,
dengan perasaan serta hati yang huru-hara,
akhirnya kekusutan yang aku alami berakhir
dengan kebahgiaan!!

ummm...
hidup nie macam2 leh jadi kan??
sekejap berduka...
sekejap berbahgia...
malas nk fikir!!

apa2 pown, skunk aku dah dapat
tempat praktikal...
BERNAMA TV sebagai BJ...
alhamdulillah!!
apa yang perlu dingatkan,
aku mesti lakukan yang terbaik...
apabila mulanya detik praktikal nanti,
aku telah mempunyai tanggung jawab...
tanggung jawab dimana aku perlu lakukan...
perlu hadapi!!

setakat nie, kwan aku yang lain diterima,
angah, farid dan mell...
kita sama2 buat yang terbaik k...
sama2 berkerjasama dalam apa jua keadaan!!
ingat!!
kte kwan smpai mati k...
kwan hingga hujung nyawa!!

15hb nie ada perjumpaan dengan BERNAMA,
sekaligus tarikh di mana suma pelajar praktikal
perlu mengambil buku log di kolej terchenta...
chenta ke??
tepuk dada, tnya selera...
hahahahahha!!

2 comments:

  1. sekalung tahniah untk pelly! kan dah ckp..rezeki tu ade dimana2..cuma perlukan kesabaran, doa, tawakal dan usaha..i yakin, pelly pasti akan berjaya punya!! i akan selalu doakan kejayaan untk pelly sentiasa:))

    tahniah n all the best! pelly cerita la mcm mn kerja praktikal nnti k! x sbr nk bc:D

    ReplyDelete
  2. hehehehe...
    pucuk pgkalnya, kesbaran itu adalah
    penting bagi merintis kejayaan yang sebenar!!
    terima kasih tun!!
    aku kat cni pown sma2 doakan kejayaan kamoo...
    apa yang penting??
    usaha yang berpanjangan kan??
    akhirnya, akan tercipta sebuah kejayaan yang abadi
    buat Tun Hizami...
    InsyaAllah!!

    ReplyDelete