DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Thursday, December 31, 2009

2009... BYE BYE...

ummm...
amat perit apabila nostalgia atau kenangan itu pergi...
lebih-lebih lagi kenangan atau nostalgia yang pernah mencuit hati kita...
tatkala kita masih mahu ianya bersama kita...
tapi, kita terpaksa biarkan ia berlalu pergi!!
kerana ianya telah memahat 1001 kenangan yang terindah buat
aku sendiri...

tahun 2009, memberi lembaran bawu dalam hidup aku!!
satu2 nya tahun keramat buat diri aku!!
tahun yang memberi kejayaan buat diri aku...
namun, apa2 pown yang berlaku,
ianya tidak akan lari daripada dibelenggu masalah!!
dunia ini umpama roda...
sekejap di atas, sekejap di bawah...
kita sendiri yang kena pandai mencorak langkah kita...
kalau hitam yang dipilih, hitam la kehidupan itu...
kalau putih yang dipilih, jadi putih la kehidupan kita...

tahun 2009, telah membuktikan bahawa aku mampu menruskan
pengajian aku...
yang sebelum ini aku tidak menyangka ianya berakhir...
pada mulanya aku merasakan, pengajian ini hanya seketika...
sebab aku rasakan aku tidak pernah berjauhan ngan family...
terbukti akhirnya, aku turut mampu kan??
alhamdulillah...

pejam celik, kita dah pown nak masuk tahun 2010...
ungkapannya mudah, sedap bila disebut...
biarlah tahun 2010 membuka tirai kepada kejayaan
seorang insan bernama SUFFLI OTHMAN...
AMIN!!
InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment