DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Tuesday, January 5, 2010

KINI... JIWA KACAU ABES...

btol x apa yang aku cakap??
hidup nie x selamanya indah kan...
suka, riang cepat je beralih kepada isedih dan duka kan??
ummm...
lumrah kehidupan aku!!

apa yang menjadi kebimbangan yang amat bagi
diri aku skunk...
bila tiada tempat praktikal...
panggilan hampa dari AWANI yang memaklumkan
bahawa tempatnya dah penuh tuk amik owunk praktikal...
berdetaknya jiwa masa tuh!!
hanya tuhan saja yang tau!!

skunk, aku hanya menanti jawapan dari BERNAMA TV je...
harap2 jawapannya adalah baik2 aje...
doakan la...

andai kata BERNAMA TV tuwut x terima aku!!
aku x tahu lagi macam mana!!
x tahu nak ubah haluan hidup aku lagi...
saat tue mgkin harapan aku berderai...
skunk nie, makan pown x lalu...
tidur pown x nyenyak!!
mandi pown x basah...
huh!!
dunia owh dunia...

4 comments:

  1. semua ni mesti ada hikmahnya. mungkin peli x dpt praktikal dkt AWANI..tp mungkin peli akan dpt tempat praktikal yg lagi bgus yg akan mgubah nasib peli..kita sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan ditengah hari. tapi dihadiahkan dengan pelangi yg cantik selepas hujan itu. jd peli jgn give up. setiap kejayaan seseorang itu mesti ada kepahitan disebliknya. sbb kepahitan itu yg mngajar kita menjadi insan yg lebih matang n berguna. sorry. x pandai nk bg nasihat..hahaha!! mengarut je i ni..btw, good luck berpraktikal! kalo msuk tv, jgn lupa sebut nama TUN HIZAMI k! haha..nk tumpang glamer:))

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa...
    dh kembali ceria!!
    ummm...
    pely dh dpat BERNAMA TV...
    sbgai BJ...
    terima kasih byak2...
    bila nk balik??
    wndu nk kuar ngan kamooo...
    meh balik!!

    ReplyDelete