DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Monday, January 25, 2010

COVER STORY PASAL DATUK DR. RAIS YATIM...

ummm...
kebebelakangan nie bz sngat ngan asgment...
byax perkara yang aku belajar!!
perkara yang selama ini aku nantikan...
besh sngat2...

x sampai seminggu menjalani praktikal kat BERNAMA,
aku dah diberi kepercayaan tuk cover story menteri....
menteri penerangan, komunikasi dan kebudayaan!!

aghie pertama aku pergi,
jantung berdegup kencang sngat!!
ye la suma tatatertib kena jaga...
soalan xleh nk puaka sgat2...
nanti silap2 aku yang plax yang dipuaka kan...
huhuhu!!
boleh plak macam tue kan??

ummm...
mula2 aku cover pasal pertemuan Datuk Dr. Rais
dengan menteri pelancongan Sabah...
keduanya, isu pasal MUBARAK....
besh sgat2...
xleh aku byangkan...
walaupun hati takut...
tapi bila berakhirnye, hati nie mula rasa puas!!
puas dengan apa yang kte lakukan...

No comments:

Post a Comment