DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Monday, January 18, 2010

TERUJA...

ummm...
sape x teruja kan...
setelah banyak masa telah dibuang
dan dihabiskan tuk menuntut ilmu...
akhirnya sudah bertemu ke penghujungnya!!

aghie nie, aku mula ditugaskan sebagai broadcast jounalist (BJ) kat Bernama TV...
sangat aku x sgkakan...
keaadaan sekeling yang sungguh selesa dan
owunk2 kat cni suma baik2 dan rata-ratanya peramah!!

tuk aghie pertama,
aku diperkenalkan dengan ketua editor...
yang owunk nye sungguh la lemah lembut dan baik sngat2...
Encik Ara namanya!!
dia juga dipertanggungjawab untuk menyelia aku!!
huhuhu...

tuk aghie pertama, aku ngan angah sopan ikut senior (kak azrin),
cover story pelancaran tahun bawu cina di pavilion!!
ternyata ianya tidak sia-sia...
sebab kami dapat goodies bag yang dalamnya...
ummmm...
xyah citer la...
huhuhuhu!!
aku rasa ini adalah langkah permulaan yang bakal mencipta
memori terindah dan akan berpahat serta mekar di ingatan aku
pada masa akan datang!!

2 comments:

  1. seronok sgt dgr cerita peli ni.. i pun turut gembira untk peli..sapa sangka kan. dugaan kat miim berakhir jugak.. dgn kes disita, x byr lecturer, gaduh dgn lecturer, curik vcd kat library sumanya dah berakhir..tp perlu diingtkn untk peli, hidup ni x seperti apa yg kita bygkan..pelbagai dugaan n cabaran yg akan peli hadapi nnti.. alam pekerjaan amat lain dgn alam belajar.. peli kena selalu bersedia dan jgn putus asa ok! i percaya peli pasti akan berjaya dlm bidang ni!!!!! doa i slalu mngiringi peli:))

    take care my best buddy! good luck in ur career and in ur new life!! P.E.T/T.E.A.M.S ALWAYS!

    ReplyDelete