DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Saturday, July 11, 2009

meLaWan keSepiAn!!

ummmm...
mesti kowunk tertanya-tanya
ke mana puaka menghilang kan??
tanpa meng 'update' dye punya blog...

tuk pengetahuan kowunk...
bermacam-macam masalah terjadi sem nih!!
byak duka dari suka!!
bertubi-tubi masalah menimpa...

nak tak nak terpaksa gak tempuhi...
huh!!
owh...
JAHATNYA SEM 5 NIH...

ummm...
apa2 pown...
hidup perlu diteruskan...
kte suma kena aku...
yang hidup ini x selamanya indah...
kowunk setuju x??
ummm....

apa2 pown aku dh nekad...
apa pown persepsi owunk terhadap aku
atau kwan2 aku especially kwan2 terbaek dunia akhirat aku...
ADA AKU KESAH??
kami x kesah la wey!!

YIPEK... (ayat yang di ajar angah sopan ngan meLL 20 sen erk...)


yang penting...
hidup x selamanya indah...
hehehehe...

No comments:

Post a Comment