DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Sunday, July 26, 2009

KEHANGATAN CAMERON HIGHLAND!! BESH2...

x dpat aku nk gambarkan ngan kata2...
memang son0k gila p cameron nih!!
aku bukan p sowunk2...
aku ngan monyet2 yang aku cayunk!!
farid, fuart, angah dan mell!!

ummmmm...
besh p sini...
mcam2 benda kowunk x pernah jumpa!!
akan jumpa dcni...
hehehehe...
aku bertolak pada hari jumaat (24.julai.2009)!!
lpas abes exam VE(susah yg amat)...
lpas solat jumaat KAMI bertolak...
tambah tolak darab bahagi...
KAMI sampai Cameron kul 8 lebih...
kami stay kat apartment apa ntah!!
son0k!!

mengikut objektif utama kami...
tuk dpatkn gambar yang terbaik...
tuk VIVA sok...
photo journalism plak!!
kali nie kami ditugaskan tuk buat
'photo essay' plak...
aku pilih 'owunk asli kat lata iskandar'...
besh sgat...
aku x pernah jmpa kehidupan sebegitu rupa...
dan lpas aku tengok derita, susah payah mereka...
aku mula rasa bertuah!!
bertuah kenapa??
bertuah sbab aku dilahirkan menjadi
anak pa&ma aku!!

si angah plak...
bt pasal strawberry...
si farid bt psal 'pasar kat cameron'...
si mell buat psal 'ladang teh'...

si fuart??
dye teman kami je...
dan banyak bantu KAMI...
time kasih byak2...

nanti, bila ada masa aku upload pic
semasa KAMI berada di Cameron!!
kami bertolak dari cameron dari kul 9 stgah malam kowt...
sampai kL kul 11 lebih....

No comments:

Post a Comment