DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Thursday, February 5, 2009

Owh!! TeaTeR PGL muZiKaL... maLatOOp!!

huhuhu!!
x dpat ku abadikan ngan kata2...
yang penting teater nie mmang hangat
dan malatop!!

siyes, pndangan pertama aku terhadap teater
nie mcam hampeh!!
tp bila aku menyaksikan sendiri...
aku terpegun dan aku rasakan
pementasan kita sudah boleh dibanggakan
setaraf dengan negara luar!!
peranan yg dibawa oleh hang tuah(stephen)
dang puteri gunung ledang (tiara) memang menjadi...

tidak kurang hebatnya ac mizal yang tampil
sebagai abang kepada puteri gunung ledang!!
kalo sebelum ini kte dibiasakn mengenali ac mizal
ngan watak lucu, namun dalam teater ini
dia tampil dengan watak yang berbeza!!
btol2 ternyata berbeza!!

apa yang menarik minat aku,
pentas digunakan sebaik mungkin!!
btol2 bercanggah ngan pandangan aku mula2 tue!!
canggih dan mantap!!

sape2 yang was-was nk pergi
tengok teater tue!!
buangkan perasaan tue!!
kerana, aku jamin kowunk suma
akan berpuas ati...
sekaligus, kenangan itu menjadi nostalgia yang
terindah dalam kamus idup kowunk!!

pergilah!!

1 comment: