DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Monday, July 13, 2009

ANTARA EXAM @ MARA!!

hehehehe...
mesti kowunk konfiussss bila baca tajuk tuh!!
ye la...
aku bawu je nk dpat MARA!!
hehehehe...

dh berjanggut kat MIIM...
bawu leh rasa kan??
xpe2...
yg penting leh gax rasa!!

tp kepala ini runsing, gundah gulana,
terumbank ambink, penink, resah, gelisah...
macam2 lagi la...
aku x tahu dow...
aku rasa bawu je semalam masux semester 5....
dh nk exam pown!!
ntah la....

aku nekad baca je la apa yg patut!!
demam exam pown aku
x rasa...
x mcam semester2 lpas...
skunk yang aku tido + mkan...
tambah lemak sana sini je...
tp besh taw....
ada tapi lagi....
kowunk jgan ikot aku dow...
kenapa??
kowunk nak ke lemak sana sini??
hahahahaha...

apa2 pown doakan la aku nye exam
leh jwab k...
wish me luck!!
ummm...

aku pun nak ucapkan gud luck
kat suma budax2 miim...
terutamanya kat budax2 DIJ o62007 (semester 5)...
kte doakn kejayaan bersama-sama erk...
kat budak DIB, DBM, DMP semester 6 gax!!
buat yg terbaek...
jgan pk sgat psal kolej tue...

kowunk tnya kenapa??
xkan ko nk kepala ko botax sama ngan botax miim tuh!!
dye botax sebab terlalu lebih pk!!
tue pasal la jadi macam tuh!!

exam tetap exam...
MARA tetap MARA...
kutux tetap kutux...

No comments:

Post a Comment