DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Saturday, July 11, 2009

STUDIO DIGITAL PERTAMA DI ASIA...

Bawu2 nih aku ditugaskan tuk cari berita...
opppsss.....
KAMI la, bukan aku sowunk yang ditugaskan...
(farid, angah, mel, mike, arshad)

setelah perbincangan dibuat,
KAMI sebulat suara memilih
STUDIO DIGITAL PERTAMA DI ASIA sebagai
berita bagi melengkapkan tugasan akhir
tuk lecturer tercayunk!!
miss aida, subjek newswriting...

aku rasa berbangga sangat dengan hasil nih!!
perjalanan shooting pown ok...
masa nih kak fara tutor KAMI...
siyes, kak fara besh gila...
muka je garang,
tp baiknye hanya tuhan saja yg tahu...

umm....
tuk pengetahuan kowunk,
KAMI buat laporan berita
berkenaan studio digital pertama di ASIA
yang terletak di Hulu klang....(tepi ZOO NEGARA)
tuk pengetahuan kowunk gak,
studio nih diiktiraf sebagai Dolby Digital Premier yang ke 12 di dunia...

JAdi kita sebagai rakyat MALAYSIA,
berasa bangga la BONGOK!!
apa lagi??
btol x??
hehehe....

nie aku selitkan pic2 masa shooting tuh!!
bukan nk famouskan diri,
cuma tuk tatapan kepada mereka2 yang jeles...
hehehehe....
x la...
kata orang kalo ada gambar nih!!
boleh mengimbau kenangan silam...
btol x??





" si cameraWOMAN KAMI...' (shot terbaek punya...)


"BANGLA sebelah kiri tue si audio KAMI, HINDU PUTIH sebelah kanan tuh si 'PA' KAMI...'


"nie aku tgah voxx pop ngan abg BOTAK (bukan BOTAK MIIM k...)"


"tgah shooting, MIKE tuh tukang pAyung angah merangkat assistant angah"


"nih aku lah, 'standupper'... hehehehe... oppsss lupa lak nk ckap... director gak' hahaha...


M.Jamil, baek punya owunk nih, jgan lupa tgok dye punya filem x lama lagi 'MOMOK THE MOVIE"



"budax nih kesian, xda sape nk amex pic dye, sempat lagi amex pic kat tandas... nie Penerbit KAMI la..."

No comments:

Post a Comment