DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Tuesday, July 14, 2009

JOM PAKAT GIE MASJID!!

huhuhu...
nape, kowunk tersentap ke bilabaca tajux tuh??
hehehehe...
tue aku nye videografi...
yang bakal dikeluarkan oleh One Roof Production...
nantikan kehangatan PSA ini..
.anda pasti ke MASJID selepas ini...
hehehehe...

bawu2 nih aku shooting tuk PSA : JOM KE MASJID...
kami rmai2 berkampung kat kampung puah, Gombak!!
satu pengalaman yg besh!!
yang x pernah aku rasa sblom nih!!
kalo nk ckap psal penat...
memang la penat!!
tapi kemeriahan dan keseronokkan tuh
telah menghilangkan segala penat lelah...
One Roof Production terdiri dari aku sendiri,
angah sopan, pat0yid, mell 20 sen, nana, wan, awul...
tuk pengetahuan kowunk gak...
ini adalah IDEA ASAL AKU...
jadi, hak cipta terpelihara oleh diriku sendiri...
hahahaha...
apa2 pown, PSA nih xkan berjaya tanpa nadi KAMI...
iaitu, talents KAMI...
terima kasih byax2 kerana sudi berkampung
serta menjayakan PSA: JOM KE MASJID nih!!
terutamanya tuk peneraju utama KAMI...
ju&shah...
terima kasih byax2...
InsyaAllah jasa kowunk akan KAMI kenang
hingga ujung nyawa KAMI...
tuk talent2 lain gax,
terima kasih byax2...
tuk yang datang tolong terima kasih gax!! (nowa, adek a.k.a aten)
kepada suma yang terlibat secara langsung
atau tidak dlam menjayakan PSA : JOM KE MASJID...
KAMI kat cni memohon maaf sekira ada kekurangan
semasa shooting bawu2 nih!!
jutaan terima kasih kat kowunk gax!!
cayunk kowunk ketat2...
nanti dh siap edit, aku upload k...


'ONE ROOF Production...'


'akuLAh director'



'cameraman -wan)'




'ini producer (mell)'



' ini PM (nana)'



'orang kuat KAMI props (angah)'



'bangla nih lighting KAMI (farid)'


'audio (awul)'






talents & pic semasa shooting...





'shah jd owunk tua time nih'




'nie pasangan shah, Ju pown jadi owunk tua'


'shot pertama KAMI budax2 lepax... thanx u all'



'kowunk memang sporting habes... thanx'




'en syukri byak bantu aku... thanx...'


'thanx adek n nowa'




'nampax alim kan budax2 nih'



'ustaz rock nih... apa2 shah ngan ju bagi aku berjaya ngan watak yang aku bagi...'


'besh shot bola nih, yang penting bola adek kembarkuh tendang msux sungai' lawak2...



'fitri dtang bg support' cayunk ko!!




'jom ke masjid, tue agaxnye shah ckap... hahaha'



'adek beradek hindu bincang psal duit tuh... nampax muka duit je tuh' bajet erk...

cantik kan angah bertudung??

apa yang penting?? KERJASAMA....









No comments:

Post a Comment