DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Saturday, August 22, 2009

TANGISAN DALAM KETAWA...

huh!!
pedih gila rasa bila kwan yang kte sayang,
kawan yang kte junjung,
kwan yang kte menatang minyak yang penuh...
akhirnye snggup tikam kte
dari belakang kan??
entah la...
dunia nie kadang2 x adil...
tp aku bersyukut dan setelah suma ini terjadi,
aku bawu percaya kata2 yang pernah terungkap
yang terdengar di cuping telinga aku...
'kawan tuk senang beribu, kwan tuk susah dan senang susah nak cari'...

bila aku pk kan balik...
ada benarnye jugax kan??
tapi xpe la...
aku memang suka tgox owunk bahgia...
sbab aku nih pegang prinsip
'bahgiakan owunk lain lebih baik, daripada bahgiakan diri aku sendiri'...
huhuhu...

aku cuma doakan supaya
kebenaran akan terpancar kelak...
segala tanggapan atau persepsi
owunk terhadap aku...
aku terima!!
tapi satu je aku nk kowunk suma,
xda seowunk manusia pown yang perfect!!
sbab bila dinamakan manusia nih,
xkan lari daripada melakukan kesalahan dan kesilapan...
btol x??
jadi, ko fikir la sendiri babe!!

sekarang aku kadang x tahu dah nak bezakan
mana perkara sedey dan hepy...
sedey ke, aku ttap ketawa seperti biasa!!
tue lebih baek kowt....

No comments:

Post a Comment