DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Saturday, August 22, 2009

PUAKA LAGIKAH SEMESTER SETERUSNYA...

alamak...
doaku jgan la berpuaka lagi sem 6 nie...
aku amex final project la...
huhuhu...
jgan!! jgan!! jgan!!

doa serta harapan aku supaya sem 6 nie...
hanya yang terbaek je terukir...
semoga susah, payah, perih...
aku dapat selesaikannya dengan mudah!!
InsyaAllah...

tuk mas ngan ecah...
aku berjanji yang terbaek tuk group kte...
aku berjanji tuk beri komitmen yang penuh tuk
final project nie!!
aku nk kowunk tahu yang aku
pown nak yang terbaik tuk final project...
aku cayunk kowunk ketat2 sangat...
kalo acha ada lagu berdua lebih baek...
x salah kalo kte bertiga pown ada lagu tersendiri...
'bertiga lebih afdal'...
hahahahaha....
colourful production!!
terbaekkk wooookkk...

1 comment:

  1. wahhh colourful prod?
    cun dengan gelagat korg yg sgt meriahkan suasana.
    btw, sesama kita tamatkan sem6 ini.
    gudluck rakan3!

    ReplyDelete