DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Friday, August 28, 2009

PASTI BERJAYA DI AKADEMI FANTASIA : REALITI @FANTASI?





huhuhuhu...
pasti kowunk rasakan apa plak
nih??
akademi fantasia plak leh masuk...
hehehe...
merepek la si puaka nie kan??
hahahaha...

tapi, tue la sebenarnye tajuk yang bakal dikupaskan
oleh kami Colourful Production...
tuk melengkapkan subjek M244 - projek akhir DIJ...
ummm...
nantikan warna warni yang cuba kami serlahkan
tuk tatapan anda suma!!
InsyaAllah...
doakan yang terbaek k...

aku terfikir relavan ke tajuk nie kalo
nak dibandingkan ngan tajuk kwan2 aku yang lain...
tapi, hakikatnya tue la kelainan yang cuba kami bawakan...
group lain suma buat mcam ala2 hard news...
kami yang biasa je...
tapi, suma tue tak penting...
bagi kami, kekuatan skrip serta treatment program
tue sebenarnya dapat memeriahkan suasana viva akan datang!!

mcam mana pown,
aku harap kowunk suma doakan kami...
support kami!!
apa yang penting, colourful production!!
pasti terbaik dan sentiasa berada di atas...

1 comment:

  1. pellly! nnt jgn lupa interview aku! ahhahaha aku ada byk pendapat pasal AF. hee

    ReplyDelete