DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Monday, August 3, 2009

KETENANGAN YANG ABADI...

btol gax kata owunk kan...
bila berada kat halaman sendiri...
rasa btol2 berpijak pada bumi yang nyata...
itulah keajaiban yang mungkin
x tercapai dek akal tuk difikirkan...

aku rasa suma masalah hilang...
mcam jadi owunk yang bawu dilahirkan
bila diri aku nih berdekatan ngan keluarga
dan berada di kmpung sendiri...

sudah menjadi lumrah kehidupan di dunia kan...
kadang2 pewasaan sedey dan kecewa...
senang tuk dye berlalu pergi menggantikan keceriaan
dan kegembiraan...
tapi, x mustahil gak bila tiba2 ianye silih berganti...
alangkah son0knye kegembiraan dan keceriaan
dapat dirasai sehingga hujung nyawa kan??

ummmm...
skrang, aku btol2 nak tenangkan diri...
bnyak benda aku pk dlam kepala otak nie...
aku xmo pk sgat2...
x psal2 nanti, aku dapat surat tawaran masuk
tanjung rambutan...
xmo la aku!!
huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment