DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Sunday, December 28, 2008

TRAGEDI menyayat hati!! KESIAN...



mungkin kowunk suma tertanya-tanya kan??
apa tragedi menyayat hati...

nie aku nak citer pasal slah sowunk
housemate aku nih!!

daniel namanye!!
huhuhuhu...
aku pown x thu nasib malang
bertubi-tubi menimpa itu anak!!

hahahaha...
citer nye mcam nih!!

dia keluar nk g beli maggi kowt!!
guna motor si fitri...

aku yg asyik menikmati
makanan di rumah!!

tiba2 dikejutkan dengan
pnggilan dari sowunk amoi...

kowunk nak tahu apa dia ckap??

"u kawan daniel ke? daniel suh datang sini"


aku pown, tewus pergi dan makanan kuh yang
menangis-nangis minta ku habeskan terpaksa ku tinggalkan!!
hahahhaa...

smpai je, aku tengok daniel terumbang ambing!!
dye xcident!!
tewuk gak!!
hahahaha...
biasanye xcdent2 nih, aku je
yg femes kat umah tue!!
mgkin beralih arah kowt!!

hahahaha...
nanti aku upload pic si daniel!!
kesian...

1 comment:

  1. denial xcdent? waa.. tp dia wat presention dt oky jerk??
    bile dia xcdent?
    hhuuuuhuu..
    ak nie mmg selalu lmbat!

    hehehe

    ReplyDelete