DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Sunday, December 28, 2008

kenapa harus BLOG?

assalamualaikum!!

ummm...
aku pown tertanya-tanya,
nape aku create blog nih??

mula2...
aku rasakan mcam owunk BODOH je...
tp bila aku pk2 balik...
ada baiknye tuk diri aku...

kata orang bersuara lebih
baik daripada berdiam atau pendam sebuah duka!!

jadi, atas kesedaran tersebut,
aku rasakan alternatif yang
terbaik bila aku luahkan apa yang terpendam!!

tapi aku nak kowunk suma tahu!!

Kalo aku jadi SQUIDWARD, aku akan sentiasa buli kamo slalu.
Jika aku ditakdirkan jadi MR.CRAB, aku akan kikis semua harta kamo!!
Dan bila aku jadi PATRICK, aku akan selalu buat kamo tension!!

Tapi aku x nak jadi SQUIDWARD, MR.CRAB @ PATRICK,
krn aku nak jd SPONGEBOB yang slalu SETIA dan SAYANG pada sahabatnye
!!


hahahaha...

No comments:

Post a Comment