DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Sunday, December 28, 2008

nostalgia 20o8 (pahit, manis, masin, masam)??

2008??
ummm...
banyak yang tersirat & tersurat
dalam tahun 2008 nih!!

ada pahit,
ada manis,
ada masin... ada masam gak??

huhuhu...

byak kalo aku nk nak luahkan!!
tp aku tahu,

yang berlalu, izinkannye berlalu...
sekarang bawu!!
mksud aku beberapa ahgie nanti kte
dh nak msuk tahun bawu!!

azam pown mesti kena bawu!!
btol x??

nie antara nostalgia yang pernah mencuit hati
aku sepanjang tahun 2008!!

=> Final tuk media soc - group paling malat0p!! (BATIK & PENYU)


"grouping tuk final media soc"





"nie kat masjid kristal"




"mkan2 gak... mesti maw baca doa ma!!"




"si FARID yang mencetuskan KONTROVERSI"





=> sho0ting m&m



"gewdix je nih sebenarnye!!"




"bakal DIRECTOR terbaik akan datang... tggu!!"




"talents tuk m&m... tp ada 2 owunk kat situ, saje mengewdizkan diri" hahahaha...





"jadi raja beb!! bini aku mas!! anak aku maya!! dayang aku elly... hahahaha..."




No comments:

Post a Comment