DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Monday, December 29, 2008

ini pown kenAnGan teRinDah tuk tahun 20o8!!

tahun 2008 nie gak,
aku berpeluang tuk menyelongkar
apa yang tersirat di sebalik radi0 no 3
Malaysia!!

sinar fm!!
aku ditugaskan bersama kwan2
aku yg lain...
angah, mel, wawa, sara dan nana!!

ummm...
pengalaman nie besh!!
tragedi semasa bulan mulia,
ramadhan!!

memang besh giler!!
huhuhuhu...
kami sempat interview
nila kurnia dan abby fana!!
dua2 besh!!

=> interView... zaaasssss...




"buat2 senyum, dalam hati hanya tuhan saja yg taw!! lapar dowh!!"



"saja masukkan pic nih, sbab td nana xda kat pic atas kan?? nanti mkan hati plak..."



"soalan puaka bermula!!"



"angah terLalu s0pan waktu niH"




=> hasiLnya...


"KAMI buDak reTr0"



"sara yg shomel masa nih"



.. "presentati0n berMuLa..."



"dlam rmai2 nih, aku nengok sara paling vasss abes!!



"budak mana plak yg gewdix tuh!! lecturer aku la... alamak!! terlebey suda!!"


akhir skali...
carrymark kami 6 0wunk sama!!
57/60!!

huhuhunak ulang skali lagi la...
57/60...

hahahahaha...

No comments:

Post a Comment