DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Tuesday, December 29, 2009

WARTAWAN LOKASI TERBAIK... MILIK AKU??
















malam itu, malam yang telah memberi kegembiraan
buat diri aku, sepanjang pembelajaran aku di MIIM...
ummm...
malam itu, aku telah membuktikan kepada pa dan ma,
bahawa SUFFLI OTHMAN turut mampu meraih kejayaan!!
x dpat aku bayangkan, cetusan hati yang gembira tika dan saat itu...

aku x sangka, aku diberikan anugerah wartawan lokasi terbaik...
hanya syukur dan alhamdulillah kepadaMu...
walau apa2 pown, antara kita tiada PEMENANG...
tiada PENGALAH...
semuanya adalah yang terbaik...
cuma, mungkin malam itu, rezeki memihak pada diri aku!!
aku bahgia sgat2...
terima kasih kepada suma juri yang
memilih SUFFLI OTHMAN untuk bertakhta untuk anugerah tersebut...

aku pown nk ucapkan tahniah buat kumpulan yang
aku cayunk iaitu ONE ROOF PRODUCTION, telah memperolehi,
anugerah idea asal terbaik...
kowunk memang besh!!
tidak lupa kepada SENANG KERJA PRODUCTION yang turut mampu meraih,
anugerah pengacara terbaik!!
ummm...
semuanya telah pun berakhir!!
alhamdulillah!!

2 comments: