DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Tuesday, September 8, 2009

YID, HEPY BESDAY CAYUNK!!

ly nak ucapkan selamat ulangtahun ke 20...
pejam celik, pejam celik...
sampai gax k0 ke usia 20 an nih!!
hahahahaha...

apa2 pown, aku doakan kebahgiaanmu...
apa2 pown kamo buat,
ingat!!
aku sentiasa di belakang kamo...
aku akan sentiasa m'bantu kamo...
aku doakan kamo, panjang umor dan murah rezeki,
dan sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T...

aku suka tgox kamo bahgia,
sebab pe??
kalo sekali ko gembira...
10 kali kegembiraan aku rasa bila aku melihatmu gembira!!

tiada yang lain selain kamo lah kawan hingga
hujung nyawa aku...
aku harap sgat2...
persahabatan kte sentiasa dilindungi
oleh Allah S.W.T hingga hujung nyawa aku!!
mana silap aku,
TOLONG TEGUR...
InsyaAllah kte sama hijrah kepada erkara
yang mendapat keredhaanNya...
apa yang penting??
pndai2 la jaga diri,
sentiasa hiasi peribadi...
pndai2 membezakan yang mana okey,
dan mana x okey??
alrite??

SELAMAT HARI LAHIR KE 20...

No comments:

Post a Comment