DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Wednesday, September 2, 2009

+AKU SUPPORT KOWUNK... YID, MELL & ANGAH...

walaupun hati nih terngiang-ngiang
tuk ikut kowunk shooting x dapat...
tapi di lubuk hati ku yang kecil nie...
walaupun kowunk sedia maklum
badan aku sebesar mana kan??
aku tetap doakan kowunk dapat
yang terbaek!!

aku cayunk kowunk..
aku nak kowunk terbaek...
dan sentiasa berada di atas!!
sbab pe??
sbab kebahgiaan kowunk,
tempiasnya aku turut rasa!!

apa yang penting,
komitmen dan kerjasama serta
persefahaman antara satu sama lain...
1 roof pr0duction...
buat yang terbaik...

aku pasti kowunk akan dapat
yang terbaek...
aku cayunk kowunk!!
sowie sbab x dpat tuwut serta tuk shooting...
sbab x diizinkan kan??
faham2 kowunk la kan??
hahahahah...

1 comment:

  1. tu la. aku pun tak dapat join shooting rini. mesti best gler. pglaman weyh. ermm aku pon doakan diorg yg terbaek. kawan2 aku..

    ReplyDelete