DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Tuesday, September 8, 2009

UMPAMA PENGEMIS JALANAN...

HUH...
sekarang aku bawu tahu dunia marketing nih!!
tue boleh kata bawu 10% aku terjah!!
aku rasa kerja nie paling x sesuai ngan aku...
paling aku benci...
paling aku menyampah!!

huh!!
bayangkan...
aku buat marketing tuk cari sponsor bagi
melengkapkan PROJEK AKHIR DIJ umpama pengemis jalanan...
yang meminta simpati owunk ramai tuk tuwut serta
program yang bakal kami langsungkan...
melalui sumbangan yang diminta di merata-rata tempat...

huh!!
aku rasa nie kali pertama dan terakhir aku buat kerja nih...
diusir, dimarahi serta dipandang hina je aku rasa!!
tapi xpe,
sedikit sebanyak aku leh memasuki ruang hati seorang pengemis...
betapa susahnya mereka nak dpatkan sumbangan!!
sedey gax bila difikirkan naseb seowunk pengemis jalanan nih...
ada yang bagi, tapi ada yang x layan...

apa2 pown, demi kerana PROJEK AKHIR,
terpaksa la kami suma menebalkan muka kami tuk tatapan umum...
tuk apa??
tuk mohon sumbangan...
ayat paling mahal sekali tuk dapat duit...
cuba teka??


ala....
CHARITY la...
hahahahaha...

1 comment:

  1. marketing best la weyhh.
    haiyoooo, kaw nk taw, dtgla tye aku.
    ape gune aku bljar taktik2 marketing sem4 dulu?
    btw, selamat mencari wang! hehe

    ReplyDelete