DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Tuesday, April 20, 2010

SISA-SISA TERAKHIR...

sedey kan...
bila aktiviti yang kte amalkan sekian lama...
tiba2 dah jumpa noktahnya!!
dah jumpa jalan akhirnya...

tue la hakikatnya!!
x semua benda yang kte nak , kte leh dapat kan??
jadi, kte kena percaya la...
hidup x selamanya indah!!

sedey...
apabila pract aku bakal berakhir!!
aku pasti rindukan suasana tempat kerja!!
rindukan assigment!!
rindukan segalanya...

satu je harap!!
biarlah aku tinggalkan tempat ini
dengan 1001 kenangan manis buat mereka!!
dan nostalgia bersama warga BERNAMA TV...
aku xkan lupakan!!
aku pasti jadikan ianya sebagai memori terindah dalam
hidup aku!!

2 comments:

  1. kaw nk buat ape pas habis internship neh? keje or sambung degree?

    ReplyDelete
  2. x tahu la...
    masih terkapai-kapai...

    ReplyDelete