DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Monday, April 19, 2010

SELAMAT PENGANTIN BAWU!!



kakak ipar aku!!


bersama tokwan tercayunk!!


raja sehari!!


housemate aku turut membantu .. kah??


ayah dan bonda!!


bapa n mak saudara!!


jelas kan terdampar kebhgiaan bonda kuh!!


cantik dan macho kah??


cayunk ketat2 bonda!!


bahang kemeriahan perkahwinan abang aku
bawu-bawu nie...
masih dirasai!!
ummm...
biarlah rasa ini terus terpatri di ingatan...
ser0nok sngat2...

bukan apa!!
apabila diri dekat ngan keluraga...
berkumpul ramai2...
rasa diri begitu sempurna!!

aku bangga dengan kelurga aku...
saling berkerjasama dalam apa jua keadaan!!
thanx gak kepada suma2 yang membantu...

dan kepada abang aku!!
semoga berkekalan!!
sehingga ke anak cucu...
create satu keluarga yang bahagia!!
keluarga yang sentiasa berada dalam lindungan Ilahi...
jangan lupa buat anak cepat2 k...

huhuhu...
aku leh nampak sinar kebhagiaan terpancar jelas
di paras rupa kedua ayah bonda aku!!
x sabar nk dapat anak buah lagi...
buat cepat2 deh!!

No comments:

Post a Comment