DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Sunday, April 15, 2012

SEPI... BUKAN TIADA!!

Sedar tak sedar...
lama gila aku dh x update blog nie...
Macam2 perkara aku dh lalui...
ada gembira dan tidak kurangnya duka...

Namun, impian yang nyata tuk jadi wartawan...
tiba2 aku dah beralih tuk jadi penulis...
alhamdulillah!! Moga diberkati...

InshaAllah!!
Aku akan gapai jua impian aku tuk jadi wartawan...
Tapi, sekarang aku selesa dengan hidup dan kerja sebegini...
masih dalam skop yg sama!!
xda la jauh melencong!!

Dan aku rasa bertuah gila!!
First skrip dah dapat buat tuk idola aku!!
mgkin idola semua...
lagenda seni tanah air, Dato' Siti Nurhaliza!!
Wahhhhh!!
tak mampu aku nak tolak...
Excited gila2...
bagaikan bulan jatuh ke riba!!
Dalam experience aku setahun jagung!!
aku diberikan itu!!
mmg besar sgat bg aku...

tapi, apa yg pasti...
dlam apa jua yg kita laksanakan...
pastikan dengan ikhlas dan komitmen sebenarnya!
Serta jgan terlalu bodoh sombong!!
X suka ditegur, dan seringkali menglontarkan kesalahan sendiri
kpada orang lain...
Fikirkan kita kerja tuk mencari rezeki yg halal!!
Rezeki yg diredhaiNya....

No comments:

Post a Comment