DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Wednesday, February 10, 2010

Tinjauan Limau Mandarin...

ummmph sedap!!
hahaha...
tue la skrip standupper aku!!
malu dow...
macam owunk bodoh plak!!
satu office ketawakan aku...

apa2 pown tuk dapatkn yang terbaek...
apa2 pown snggup aku lakukan...
hahahaha...

aku buat special report pasal limau mandarin...
sempena musim perayaan tahun
baru cina!!
yang seronoknya, aku kena cari jawapan
dari persoalan kepentingan buah limau
mandarin yang bgai tidak dapat dipisahkan bila
tibanya musim perayaan tahun bawu cina!!

yang x seronoknya plak,
ssah nk dpat voxx pop...
rata-ratanya x faham bhasa melayu!!
plzz la...
bahasa ibunda tue!!
lu pk la sendiri!!

2 comments:

  1. wakakakakkakaka taw taw!!!
    aku dgr pasal EHMMMM SEDAPNYEEE!! tak pernah2 di buat org cakap camtuh. cayalah kaw. hahaha
    gelakkkk gile3 je. ya BM penting. yg paling penting loghat ganu kaw tak hilang ag. baguih!
    all da best pelly! =]

    ReplyDelete