DCni... SUFFLI OTHMAN!!

DCni... SUFFLI OTHMAN!!

Friday, October 23, 2009

PAPADOM : TAHNIAH AFDLIN SHAUKI...


huhuhu...
tadi aku berpeluang p tgox PAPADOM...
Ngan besday boy aghie nie, fuad kat TS...

filem arahan Afdlin Shauki...
ternyata citernya kali nie btol2 menyentuh emosi...citer memang menarik!!
apa yang menarik??
mula2 citer nie kelakar...
lama2 muncul realiti hidup
di mana kisah ayah dan anak!!
papadom aku rasa mampu menarik rmai owunk tuk ketawa dan menangis...

aku pown nangis sebenarnye kat wayang!!
(tp xda sape yg nampax, termasukllah fuad)
hahahaha...
sedey gila dow...
citer nie aku rasa yang paling hebat selama afdlin berkarya...
aku seru kowunk suma hayati filem ini...

sokonglah industri perfileman tanah air!!

2 comments:

  1. syg nya i x dpt tgk.. kalo ada cetak rompak, jgn lupa pos kat aku citer ni k! hihihi..

    ReplyDelete
  2. nangis?belum capai klimaks untuk menangis buat aku

    jgn terlalu emosi dgn tanah

    ReplyDelete